X Kontynuuj

Zasady dotyczące cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Plików Cookies.

Strefa pracownika


Pliki do pobrania:

  1. Oświadczenie nr 1.pdf
  2. Oświadczenie nr 2 - Absencja.pdf

Ważny komunikat!

    W związku z wprowadzeniem stanu epidemii w całym kraju oraz mając na uwadze zdrowie i dobro Pracowników Spółki, do odwołania wprowadzone zostają działania mające na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 (wywołującego chorobę COVID-19, zwaną potocznie, jako „koronawirus”) oraz potencjalnego zarażenia się nim. Pracownicy proszeni są o osobiste stawianie się w Biurach Spółki wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, bądź na wyraźne wskazanie Pracodawcy. Wszelkie sprawy w pierwszej kolejności staramy się  realizować w sposób zdalny - drogą telefoniczną lub elektroniczną, w celu ograniczenia zagrożenia. Mając na uwadze powyższe, przypominamy numery telefonów do kontaktu z biurem oraz godziny
ich funkcjonowania:  
RG1- tel. 81 462 5089 RGL- tel. 81 462 5094 RG3- tel. 81 462 5976
                         
Wydłużone zostały godziny pracy biur obsługi pracownika:  
BOGDANKA pokój nr 15  poniedziałek – piątek 6:00 - 16:00
STEFANÓW pokój nr 402  poniedziałek, środa, piątek 7:00 - 15:00

  Jednocześnie informujemy, że od 4 maja 2020 r. biuro obsługi Pracownika (planistki) na Bogdance przeniesione zostało do pokoju numer 15 -pomieszczenie przy magazynie odzieżowym.
Ponadto, w godzinach urzędowania biur na Bogdance i w Stefanowie wystawione są pudełka, do których można wrzucać wnioski, oświadczenia, itp.  

Wszelkie wnioski urlopowe, oświadczenia o korzystaniu z opieki, itp. po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu wymaganej treści, będzie można dostarczyć drogą elektroniczną na adres: planistka@rgbogdanka.pl. Warunkiem koniecznym akceptacji e-maila jest wcześniejszy kontakt z biurem.
Oryginały dokumentacji należy dostarczyć najpóźniej na jeden dzień roboczy przez zakończeniem miesiąca (przykładowo w maju termin ten to 29 maja 2020 r.) w celu umożliwienia Pracodawcy właściwego rozliczenia czasu pracy za dany miesiąc. Obowiązuje data wpływu do Spółki!

Przypominamy, że nie zmieniają się zasady informowania o nieobecnościach!
Każda absencja musi być wcześniej zgłoszona!
*wzór oświadczenia dot. Dodatkowy zasiłek opiekuńczy na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem z powodu COVID-19 żłobka - klubu dziecięcego - przedszkola – szkoły oraz więcej informacji na stornie internetowej ZUS, pod adresem: (kliknij tutaj)    

Aktywacja konta

Aktywacja konta ma na celu weryfikację tożsamości pracownika oraz ustawienie hasła dostępowego do jego konta. W celu aktywacji należy podać numer znaczka oraz PESEL.

Proszę wpisać w poniższe pola proponowane hasło do swojego konta.

Jeśli numer znaczka i PESEL będą poprawne a proponowane hasło i jego powtórzenie identyczne to konto zostanie aktywowane.